e enjte, maj 11, 2006

ALTS CÀRRECS

Després del que ha dit Saura aquest matí, sembla imminent la sortida del sis consellers d'ERC del Govern, cosa que afectarà també a molts alts càrrecs que també aniran fora. De fet, hi ha por d'una paràlisi a tots els Departaments afectats. Així que, tenint a més la consideració de funcionari del Cos Superior de la Generalitat, m'ofereixo per fer d'alt càrrec allà on em necessiti la meva patria. I, a més, donaré un 20 % del sou a qui em diguin, sense que sigui necessari que el senyor Vendrell, o el comissari de torn, hagin d'enviar-me cap carta. (Fins i tot estic disposat a negociar el 20%, ...)

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

jo també vull cobrar ... oooops, vull dir que també vull servir a la pàtria; ofereixo el 30%.

8:37 e paradites  

Posto një koment

<< Home